نهست ایدهی اکنون
متنها
نهست سینما
نهست تئاتر
نهست ادبیات
نهست تجسمی
نهست موسیقی
نهست علوم اجتماعی
چندرسانهای
درنگها
رویدادها
درباره ما
۵ شهریور , ۱۳۹۹
خیره بر مغاک | جستارهایی در باب سینوگرافی
۲۲ فروردین , ۱۳۹۹
مقدمهی آن کارسُن بر نمایشنامهی آگاممنون
۶ مهر , ۱۳۹۸
گفتگو با ناصر رحمانی نژاد | تعهد اجتماعی تئاتر
[…]
۲۳ شهریور , ۱۳۹۸
سنگ بیسبب مردم | «اضطراب» در نمایشنامههای خسرو حکیم رابط
[…]
۹ شهریور , ۱۳۹۸
تاریخ و تخیّل | درنگی بر متون نمایشی محسن یلفانی (۲)
[…]
۲۶ مرداد , ۱۳۹۸
تاریخ و تخیل: درنگی بر متون نمایشی محسن یلفانی (۱)
[…]
۹ مرداد , ۱۳۹۸
آگون میان حقوق طبیعی و قانون (قسمت پایانی)
[…]
۲۶ تیر , ۱۳۹۸
آگون میان حقوق طبیعی و قانون (۱)
[…]
۱ خرداد , ۱۳۹۸
«مردم گم شده است» | نعلبندیان و مسئلهی مردم (۲)
[…]
۲۵ اردیبهشت , ۱۳۹۸
«مردم گم شده است» | عباس نعلبندیان و مسئلهی مردم (۱)
[…]
۱۸ اردیبهشت , ۱۳۹۸
در باب سیرک معاصر
[…]
۱۱ اردیبهشت , ۱۳۹۸
دربارهی مفهوم ژست در نمایشنامهی “آن طرف” (مارک ریونهیل)
[…]
۷ اردیبهشت , ۱۳۹۸
تئاتر کلام | گفتگو با پازولینی دربارهی تئاتر
[…]
۴ اردیبهشت , ۱۳۹۸
دانشجو و جشنوارههای تئاتر: سکو یا لابیرنت یا چاه ویل؟
[…]
۳۱ فروردین , ۱۳۹۸
کارگردانان و طراحان: سویههای متفاوت | پاملا هاوارد
[…]
۸ بهمن , ۱۳۹۷
حالا باید همه چیز را بسوزانیم!
[…]
۱۹ آذر , ۱۳۹۷
ملاقات در هتل دیپلمات؛ نگاهی به نمایشِ «قانون بازماندهها»ی رضا عبده
[…]
۱۴ آبان , ۱۳۹۷
مانیفست تئاتر: نظریهی غیرممکن
[…]
۲۳ مهر , ۱۳۹۷
اِما گراماتیکا در تآتر؛ شمایلی از مقاومت | آنتونیو گرامشی
[…]
۱۲ مهر , ۱۳۹۷
توقیف جنون در نیمهی تابستان | رضا سرور
[…]
۱۲ شهریور , ۱۳۹۷
زمان و مرگ در آثار و تفکرات تادئوش کانتور
[…]
۱۸ تیر , ۱۳۹۷
تراژدی و غایت آن: آنتیگونهی برتولت برشت
[…]
۱۱ تیر , ۱۳۹۷
بیومکانیک و بازیگر عصرِ آینده (۲) | وسولد میرهولد
[…]
۴ تیر , ۱۳۹۷
برشت و مککارتیسم / میثاق نعمت گرگانی
[…]
۱۵ خرداد , ۱۳۹۷
بیومکانیک و بازیگر عصرِ آینده (۱) | وسولد میرهولد
[…]
۷ خرداد , ۱۳۹۷
دراماتورژی فضا | یوجین باربا
[…]
۲۷ اردیبهشت , ۱۳۹۷
تئاتر مدرن جایگاهی در اختیار نمیگیرد (رخ نمیدهد) | ژولیا کریستوا
[…]